My nameday wishlist ♥

Většina zkoušek je více či méně úspěšně za mnou (aneb.. kdo mi sakra poradil studovat ekonomii, když nesnáším i obyčejnou matiku?! :D), šatník jsem za poslední dny přetřídila tak stokrát,rande mě dneska nečeká, tak je konečně čas také na blog! A i když mám v zásobě už dva outfity, na nafocení dalších se chystám.. nedá mi to a řekla jsem si, že vytvořím nový wishlist! Za pár dnů mám totiž svátek a protože se mě všichni doma neustále ptají, co si letos přeju!?, myslím, že je na čase, abych si to sama ujasnila :D :))..

My nameday wishlist



1. Protože se za chvíli vdává moje drahá sestřenka, první položka na wishlistu je víc než jasná -  slavnostní šaty! Jelikož nemá stanovený dresscode a doslova si tak můžeme přijít v čem chceme, já si vysnila šaty v královsky modré. A i když se mi většinou stává, že mám představu, kterou mi ale obchodníci zatím ještě nevyrobili :D, tentokrát je tomu jinak.. Když jsme s přítelem v Praze narazili na tyhle šaty, byla to láska na první pohled ♥.. jen díky ceně jsem se rozhodla podívat ještě jinde, protože taštičky, které jsem si tenkrát táhla z MAC mi říkali, že pokud tyhle šaty vezmu, do konce měsíce jím kořínky :D.. Jenomže měsíc uběhl jako voda, šaty pořád nemůžu dostat z hlavy.. a tak si říkám, že to asi budou ty pravé :)).. co myslíte?

2. Další šaty jsou už na denní nošení, šedivé, v mém oblíbeném bodycon střihu. Možná si vzpomínáte, že na instagramu se často objevuju v hodně podobných, jen s dlouhým rukávem.. Ten ale na blížící se léto není zrovna ideální a tak bych ráda jejich letní alternativu. Přemýšlela jsem, jestli nesáhnout po provedení s roláčkem, protože díky alergii na sluníčko by pro mě byly ideální, ale jelikož mi je obvykle horko i bez roláku, tuším, že v létě bych se v něm utrápila! :D Šatičky jsou ze stránky SheIn, ze které mám většinu šatů a pokud tak aktuálně sháníte třeba také šatičky, určitě se tam kukněte - od 15 do 16. května mají poštovné zdarma bez požadavku na minimální cenu objednávky! :))

3. Hip hip huráá! Značka NYX je konečně k sehnání v České republice! ♥ Mají dokonalé rtěnky a lesky na rty, tak se už moc těším, až se dostanu do Prahy a ulovím tam svůj první poklad od NYX :)).

4. Kryty na telefon jsou ta trošku moje úchylka :D a když jsem od přítele dostala svůj poslední - "vodový", ve kterém se přesypávají neonová srdíčka a třpytky, řekla jsem si, že ten už na mobilu zůstane a hotovo! :D Jenomže i když mám divočinu všeho druhu moc ráda, na některé příležitosti by se víc hodil obal střízlivější.. Neříkám, že kamínky (nebo třeba mé oblíbené zvířecí motivy) jsou zrovna vrchol střízlivosti :D, ale barva je to přece jen tlumenější, než neonově oranžová, že jo?! :D

5. Miluju boty všeho druhu - ale jen na ilustračních fotkách v časopisech, vystavené v obchodech.. obuté se mi naopak líbí jen vysoké podpatky a nebo tenisky, jelikož cokoli jiného dle mého ve většině případů postavě zrovna dvakrát nelichotí a boty na nízkém tlustém podpatku často nadělají více škody, než užitku.. Jenomže pokud neustále někam nestíháte (jako já) a navíc žijete ve městě, které je přehlídkou dlažebních kostek (zdravím Uherský Brod), podpatky nejsou zrovna ideální volba, stejně jako tenisky, pokud vyrážíte v něčem slavnostnějším.. A tak chtě-nechtě přicházím na chuť také balerínkám. Aktuálně vlastním dvoje černé, které se v kombinaci se světlým outfitem vcelku bijí a potřebuju tak i nějaké světlejší.. Nejpohodlnější jsem dříve měla vždy se Zary, tak snad budu mít štěstí i letos a pokud by navíc vyly z pravé kůže, bylo by to úplně ideální! :))

6. Když jsme se byli s přítelem před pár týdny podívat po obchodech, zastavili jsme se také v parfumerii, kde jsme chtěli obhlédnout pánské vůně. Já si už léta kupuju parfémy podle flakonků, takže ty "holčičí" jsme jen prolétli, abych měla přehled, jestli se na trhu objevil nějaký šílený růžový třpytivý kýč, který mi ve sbírce nemůže chybět :D.. Už jsme chtěli odejít, ale slečna prodavačka mi podala ještě vzoreček parfému Missoni, který je prý novinkou a určitě se mi bude líbit.. A taky že jo! Nejenže voní naprosto dokonale, ale když jsem si doma vyhledala flakonek, je to přesně ten "kýč", které mám tolik ráda! ♥ :D

7. Vím, že tenhle "wedge sneakers" styl bot leží v žaludku většině z vás, ale já si je vždy nemohla vynachválit! A vzhledem k tomu, že jsou také extrémně pohodlné, nemám jim absolutně co vytknout. Já mám ty svoje z Oasap a i když jsou opravdu skvělé, mnoho času jim bohužel nezbývá :D.. takže jsem se dala do shánění náhrady. Původně jsem chtěla nějaké od Nike, které mi nakonec přijdou ale hodně sportovní a tak zvítězil Michael Kors. Jen mám bohužel problém s tím, že ve všech českých e-shopech jsem je objevila jen do velikosti 38 a já potřebuju 39 (ne, v o číslo menších nevydržím.. to už tady bylo! :D).. takže.. nějaké tipy? :D ♥

2 komentáře:

  1. Ty modré šaty jsou krásné, nedivím se, že je nemůžeš dostat z hlavy, já už bych pro ně asi letěla! :D Jinak i ty šedé vypadají krásně a kostky v Brodě raději nekomentuju :D :D A děkuji za tip, kde pořídit nějaké lepší balerínky! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥