New Year's wishlist ♥

Protože mám za sebou prvních pár dnů v nové práci, řekla jsem si, že je ideální chvíle na to, přijít s novým wishlistem! :D Samozřejmě, že jsem si kvůli prodlouženému víkendu v Londýně, na který se chystám v den svých narozenin, slíbila, že musím šetřit.. ale protože je měsíc dlouhá doba, říkám si, že určitě nebude na škodu si alespoň předběžně připravit, na lov čeho se vlastně chystám! :D :))

New Year's wishlist



Když jsem, ještě před Vánoci, přemýšlela, jestli potřebuju černé Hunter gumáky, bílé Airmaxy nebo černé conversky.. zjistila jsem, že mám asi stejné "sny" jako většina populace.. Jinak si totiž neumím vysvětlit, že ani jedny z uvedených bot prostě nebylo reálné sehnat v mé velikosti (a tak mám nakonec Huntery temně modré a ne černé, všimli jste si? :D..). Na conversky jsem nakonec ale přece jen narazila a tak na mém pomyslném "botovém wishlistu"zůstaly jen bílé Airmaxy, které se v mé velikosti rovnají asi tak požadavku na jednorožce.. Když jsem projela všechny známé i méně známé stránky, kde bývají běžně k dostání, překvapilo mě, že jsem je nakonec objevila právě na stránkách e-shopu Otto, který jsem vždy považovala jen za "katalogový obchod" a tudíž mě překvapilo, jak velkou nabídku má a kolik známých značek nabízí.. Takže.. myslím, že můj první dárek k narozeninám je jasný! :D 

Znáte stránku etsy.com? Já ji mám spojenou především s dokonalými kryty na telefony, které jsou ale v 90% případů na iPhone 6, takže si je jen smutně prohlížím a pak se snažím najít náhražku na ebay! :D Každopádně nedávno jsem právě na těchto stránkách narazila na polštářky a kosmetické taštičky s tak skvělým potiskem, že i když ani jednu z uvedených věcí nepotřebuju, tuším, že jim nezvládnu odolávat dlouho! :D No uznejte sami ♥..

Věci od Victoria's Secret se na mých wishlistech objevují už pravidelně a tuším, že výlet do Londýna je na jejich nákup ideální! Přece jen je u nás cena ČEHOKOLI od VS hodně přepálená a po minulém proclení teplákovky, která mě v závěru vyšla o třetinu ceny dráž (a že už předtím nebyla zrovna levná :D), teď hodně přemýšlím, jestli ještě potřebuju objednávat z oficiálních stránek :D.. Nedávno jsem ale SheIn narazila na teplákovku, která teda není VS, ale stylem je jí hodně podobná.. a vzhledem k ceně tak tuším, že budu brzy očekávat balíček :D :))..

Krém od EOS na mém wishlistu také nevidíte poprvé, ale protože je to nejlepší krém, jaký jsem kdy měla, prostě je musím vyzkoušet všechny! :D Ony legendární balzámy na rty, mě pak už tolik nelákají - zůstávám věrná klasickému jelenímu loji.. ale protože mám naopak slabost pro designové obaly.. jeden bych vyzkoušet mohla, ne? :D

Pásky jsem nikdy moc nenosila, ale od chvíle, kdy jsem v Praze narazila na tenhle, od MK, na Vinted už neprodávám kalhoty, které mi padají, ale schovávám si je "ne později" - tenhle pásek totiž prostě musím mít! :D A pokud by mi k němu v rámci "slevové akce" dali i kabelku - samozřejmě se nebudu zlobit, že jo? :D

Poslední, ale rozhodně ne nejméně důležitou položkou ne mém wishlistu je pak Tangle ve zlaté barvě. Vlastním už jeden růžový, ke kterému jsem ale stihla už dvakrát ztratit krytku a který mi mimo jiné (a nejen mně, že mami!?) snad milionkrát spadl na dlažbu, až nevěřím, že ještě drží pohromadě! :D Kvalita se holt pozná, takže kdo Tangle ještě nemá, jednoznačně doporučuju! :))

A co máte aktuálně na svých wishlistech vy? :))

9 komentářů:

  1. veci od VS by som si chcela aj ja kúpiť, keďže od nich mám len telové spreje :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych brala od VS brala úplně všechno, jen mít pár tisíc navíc :D

      Vymazat
  2. Super wishlist :) ty taštičky s potisky jsou boží ♥ Nad Tangle teezerem uvažuji už delší dobu, ale kamarádce moc nevyhovuje, tak se nějak nemůžu rozhodnout. Zato eosůům jsem maximálně podlehla :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem naopak člověka, který by Tangl nepovažoval za jeden z nejlepších vynálezů, snad ještě nepotkala. Takže šup pro něj, to vážně potřebuješ! :D

      Vymazat
  3. Tangle teezer je fakt super, také používám a jsem s ním spokojená :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. já musím říct že jsme tangle teezer vyzkoušela a mnohem víc mi vyhovuje kartáč z kančích štětin. lépe rozčesává, netahá a neelektrizuje :) ale je fakt, že vzhledově je hezčí tangle :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem o něm slyšela! a pokud budu mít možnost, ráda jej vyzkouším, i když jsem tedy s Tanglem spokojená na 100% :)

      Vymazat
  5. Skvelý wishlist! Tenisky sú najviac super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥