baby blue zipper crop jacket ♥


Já & kožené bundy = láska na celý život! A když jsem tak loni poprvé uviděla koženou bundu v mé oblíbené baby blue barvě, řekla jsem si, že musí být moje. Jenomže to bylo v Zaře, v nové kolekci, a já jsem si naštěstí uvědomovala, že i když je naprosto dokonalá, tak "modrou bundu" prostě nikdy nebudu nosit tak často, aby se vyplatilo do ní investovat.. a tak jsem začala shánět její levnější variantu..

Štěstí se na mě usmálo až nedávno, když jsem na SheIn objevila tenhle dokonalý křivák ♥. Všechny kožené bundy (a že jich je :D) jsem si koupila volnější, abych pod ně mohla vzít třeba svetr, když bude chladněji, ale vždycky mě pak štve, že mi bunda jen na tričko nesedí tak, jak bych si představovala.. Jenomže baby blue křivák se mi barevně do "tuhé zimy" prostě nehodí a tak jsem si řekla, že alespoň jednou budu mít bundu, pod kterou sice nenacpu nic teplejšího, ale konečně mi padne :D.. a tak mi ve skříni přibyl tenhle modrý krasavec! :))
Protože jsem v outfitu vyrážela na výlet, chtěla jsem, aby byl především pohodlný. Crop top, stejně jako bundičku, jsem sháněla už pěkně dlouho a když jsem na něj konečně narazila, neřešila jsem, že je o x velikostí větší, než bych potřebovala (prostě ho chci a tečka! :D) a tak v závěru nejde skoro ani poznat, že se jedná o crop top :D.. - nevadí, tuším, že v téhle délce ho stejně vynosím víc! :))
A co vy a kožené/ koženkové bundy v "nepřirozených" barvách? Líbí se se vám nebo ne? :))












křivák SheIn, top Vinted, džíny Zara, náhrdelník Persjewel, kabelka Topshop, hodinky Miss Sixty, náramek Trollbeads, boty Ann Christine

13 komentářů:

  1. Moc pěkný outfit :) sluší ti!

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna bundička.♥ Tá farba ti veľmi pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  3. That jacket it's so cute !
    Xoxo

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Super look i krivak, musim rict, ze tyto kratsi vlasy ti moc svedci :)

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mnohokrát děkuji :* čím dál častěji se setkávám s reakcemi, že tyhle kratší jsou lepší než dlouhé, které jsem nosila celý život.. takže jsem příjemně překvapená! to jsem opravdu nečekala :D :))

      Vymazat
  5. Mám pouze černou koženou bujdu, ale tato je dokonalá :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Koženým bundám veľmi fandím, nedávno som si zaobstarala konečne takú, ktorú milujem:D síce je krátka, ale je super:D preferujem čiernu, keď tak hnedú. Farebnú by som nevedela nosiť, aj keď v niektorých outfitoch vyzerajú skvelo-čo je aj tvoj prípad:) The Noela

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit ti sedi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám koženkové bundy celkem ráda :) Ta tvoje vypadá božsky! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle se mi líbí moc! :) na takovou bundičku jsem číhala v Zaře, až mi ji vyprodaly :( tak snad někde najdu nějakou pěknou, kvalitní :)

    StyleSolution

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Pavlínko! :))* tak nějak tuším, že jsme měly v Zaře spadeno na stejnou bundičku! :D

      Vymazat
  10. všem mnohokrát děkuji za milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥